|[ Ana Sayfa ]|[ |[ Arşiv ]|[ |[ Myspace im ]
Profilim - Rss - E-Mail

Vatan haini

Pazartesi, Mart 19, 2007 | Kategori: AKLIMA TAKILANLAR |

türk blog yazarları

      Arkadaş http://blogyazarlari.ning.com da birine arkadaşlık teklifi gönderdim...sanırım iki kere gönderdim birincisini reddetmiş farketmedim neyse yani anlıycağın 2 kere red yemişim...Üçüncüde eleman msj atmış aynen şöyle

 "efenim anladım arkadaşım olmak istiyorsunuz da.. ben kabul etmedim az önceki daveti. çünkü tamamen farklı yerlerden bakıyoruz dünyaya.. siz bayrakla, ülkeyle gurur duyabiliyorsunuz ama ben duymuyorum. filan filan.. nazik davetinizi en kibar bu şekilde reddedebilirim sanırım. teşekkür ediyorum"...bende aynen şöyle cevap verdim"tamam olabilir düşünceler farklıdır ok"diyip kestiripp attım...

        Dedim şunun bloguna bir giriyim...girmez olayım karşımda tam bir vatan haini...tamam düşünceler özgürdür ama insanların bazı değerlerine dokunuyorsa hemde türk toplumunun %90 lık kesimine dokunuyorsa heleki bu anlamlı günde dur derim ona arkadaş...

        Yazdığı yazıya gelince şunun "

Çağdaş Türkiye”, “Canım Türkiye”, “Guguşum Türkiye”, “Ay Sen Ne Güzel Şeysin Be Türkiye” demeyi çok seviyoruz da bir kısım düşünceleri tartmayı, tartışmayı hiç sevmiyoruz. Bugün ülkenin aydınları da gericileri de aynı maddeden, aynı suçtan para cezasına çarptırılıyor, hapislere düşüyor…

Bu cezaların parasal ya da hapissel(!) olması dışında toplum içinde yarattığı bir linç, bir “kafasını ezelim, nasıl düşünürmüş” deliliği var.

Atatürk’ü koruma kanunu, 301, … bunlar artık gerçekten de hayati tehlike yaşatan kanunlar. Türkiye’nin acilen bir demokrasi atılımı yapması gerekiyor…

Konuşmaya, düşünmeye yasaklar konuyor ve biz bunu istemiyoruz.

Bir Atatürk heykeli ülkesiyiz…

Türkiyem adlı şarkıda ne deniyor? “Ata’nın verdiği ilkelerle coşalım”

Coşmuşuz zaten yeterince…"

      Geç şu düşünce müşünce ayaklarınıda zaten saçma sapan..sen şuan nerede yaşıyorsun,hangi topraklarda,kime borçlusun lan bunu...Şu yazında ATATÜRK`e dil uzatmasaydın ozaman düşüncelerine saygı duyardım...Dünyanın kabul ettiği bir insana senin gibi degersiz birisinin laf atmasını yediremedim...senin gibi adamlar yüzünden bir bok yapamıyoruz gerici diye kullandığın şahıslar senin kafadan....Uzaaa...dağa çık sen

 Bu  ELEMAN"  

Yorum ( 8 ) Yorum yaz! Kalici Baglanti

<<Önceki Sayfa |/|Sonraki Sayfa>>

Yorum yaz! : Arkadasina Gönder!
8yorum yazilmistir

  1. Yazan: zihinbirligi | Tarih: 2007-04-09 17:49:00
    Konu: ..

    Ben yorumu sana özel yapmadım ,
    Lakin kendini içinde bulabiliyorsan evet sende o heykelin gücüne inananlardansın.
    karıştırdığım doğrudur çünkü 1 yorumum sana hitaben değildi 2 yorumumu (SANKİ İLK YORUMU SANA YAPMIŞÇASINA YAPTIM)

    Yanlış anlaşılma varsa kusurlarıma bakmayın..

    Baglanti »

  2. Yazan: altgkc | Tarih: 2007-03-25 18:32:42
    Konu: ...
    Yazıyorsunuz ama ya sadece saldırmak için yazıyorsunuz, ya da hiç okumadınız, karıştırdınız.

    Benim ilk yorumum 'isimsiz' olarak yorum yapan yazıya ve esas yazıda bahsi geçen blogu hazırlayan (Semih Saka'ydı sanırım) gibi düşünenler içindi. Buna hitaben 'yanlış anlamışsın' olarak yazdığınız yorum bana hangi konuda cevap olmuş belli değil. Zira yaptığınız yorumlardan aynı şeyleri savunduğumuzun çıkarımını yapmıştım, ama şüphedeyim bu saldırganlığınız niye. Neyse boş gevezeliğin lüzmu yok. Arkadaşın da blog'unu karşılıklı konuşmamız için meşgul etmeyelim. Anlaşamadığımız hususu çözmek isterseniz, blogum belli mailim bellidir.

    Saygılarımla.

    Baglanti »

  3. Yazan: zihinbirligi | Tarih: 2007-03-22 20:40:41
    Konu: ..
    Sen yazılarına yapılan yorumları veya kendi yazdığın cevapları hangi kafayla yazıyorsun bilmiyorum ama , yaptığım yorum üstte yazanlara , hatta senin yazdıklarına tam olarak net bir cevaptır anlaşılmayacak birşeyde yoktur.

    Baglanti »

  4. Yazan: altgkc | Tarih: 2007-03-21 00:19:05
    Konu: Dikkatli okuyunuz...
    Sayın Zihinbirligi...

    Yorumunuzu bana hitaben mi yaptınız tam bilemedim. Ancak cevap veriyorum yine de. Türkiye'nin çağdaş olmayışından ve insanlara değer verilmediğinden bahsetmişsiniz. Bu 'Türkiye Cumhuriyeti'nden' önce Atatürk sonrası yöneten kesimine ve tabii ki onları başa getiren halka söylenmesi gereken bir kusurdur. Zira dediğiniz gibi Atatürk İlke ve İnkılapları dolu bir şekilde benimsenseydi bu şekilde olmayacağı aşikârdır. Ancak "okullara büst yapmak değil beyinlere Atatürk'ü anlatmaktır önemli olan" diye ekleme yapmışsınız, bunu bana niye açıklama gereği duydunuz bilemedim, bunun farkında olmayan bir şahsın Atatürk'ü fazla konuşmasına gerek yoktur kanaatimce (Atatürk'ü anlatmak konusu). Yorumumda sizin aksinize ne demişim, ayrıca yanlış anladığımı varsayacak hangi noktanın doğrusunu siz belirttiniz bu yorumda yine belirgin değil...

    Baglanti »

  5. Yazan: zihinbirligi | Tarih: 2007-03-20 23:11:37
    Konu: bencede sen yanlış anlamışsın

    Türkiye tam çağdaş , ve insanlarına değer veren bir ülke değildir.

    Atatürk gerçekten benimsenseydi , Daha Çağdaş ve insanlarına değer veren bir ülke olacaktık..

    Önemli olan Okullara Atatürk heykeli yaptırmak değil , beyinlere Atatürk'ü anlatmaktır..

    Baglanti »

  6. Yazan: altgkc | Tarih: 2007-03-20 22:28:06
    Konu: Konu özgürlük olunca...
    Türkiye'de son zamanlarda yeni bir akım ortaya çıktı. Bu da şu: 'Özgür düşünce, düşünce özgürlüğü, demokrasi ortamı, 301. madde ve benzeri kavramları kullanarak Mustafa Kemal ATATÜRK'e saldırma politikası'. Çok ilginç gerçekten. Memlekette düşünce özgürlüğünün olmadığını savunan bir insan niye hemen Mustafa Kemal ATATÜRK'ün kimliğine, millet tarafından yüklenen anlamına laf atmaya başlıyor? Nedir yani? "Özgür bir şekilde fikrimizi dile getiremiyoruz, bir yapabilsek yere göğe sığdıramadığınız Atatürk'ü yerin dibine sokacağız aslında!" mantalitesi midir bu? Kardeşim ne diyorsun sen? Bu sadece değerleri kaybetmektir, iyice küreselleşmiş olan dünyada sınırlar dahilinde olmayan X'lerin sözleriyle galeyana gelmektir. Değerlerini bilmek, onları korumak, vatanı sahiplenmek, bu vatan sınırları dahilindeki insanların geçmişini okumak, bilmek, ne sıkıntılardan geçtiğini anlamak, ve nihayetinde yine bu vatan sınırları dahilindeki insanların geleceğini düşünmek 'faşistlik' değil, vatanseverliktir. Bilginize...

    Baglanti »

  7. Yazan: benvemurat | Tarih: 2007-03-19 17:05:12
    Konu: keşke ırak veya iranlı olsaydınız...!!!
    Herkesin görüşü düşüncesi özgür olmalıdır...Buna karşı olan yok..olsaydım yorumunu kabul etmezdim...
    Eşi benzeri olmayan bir insanın, ATATÜRK`ün ,kurmuş olduğu Türkiye Cumhuriyetin`de yaşıyorsan O büyük şahsiyetin hakkında(Atatürk heykelciliği lafı Atatürk`ün kişiligine dokunan bir laf olmasa bile ben bunu ona saygısızlık olarak görürüm) konuşurken adabıyla konuşmasını bileceksin,düşüncelerini adabıyla söyliyceksin...Ben yine söylüyorum o elemanın konuşmasında ATATÜRK lafı geçmeseydi eyvallah der geçerdim...Açıkcası ben bu elemanın Türk olduğuna da inanmıyorum...Türk olan milleti tahrik etmek için gediğine oturtmuş lafı sonra kalkmış özğürlük diye bahsediyor...Biz böyle milletiz..Bizim tarihimiz var...Amerika gibi degiliz ki o amerika bile tarih yaratmaya çalışıyor.Biz köklü milletiz değerleri olan bir milletiz ve bu değerlerimize uzanan bir dil oldumu cevabınıda elbette veririz...Herif cool özğür takılıyor ne yorum kabul ediyor ne bişey....özğürlük diye geçiniyor işteBunlar böyledir...Bu arada kimligini belirle öyle yorum at..Kimlik gizlemiyelim...özğürlük bundan güzel olsa gerek...ayrıca sen yanlış anlamışsın elemanın yazdığını; eleman diyorki"""Türkiyem adlı şarkıda ne deniyor? ATA`nın verdiği ilkelerle coşalım;Coşmuşuz zaten yeterince""""Atatürk`ün düşüncelerine yeterince değer vermişiz biz.Atatürk`ün düşüncelerine ve ilkelerine değer vermediğimizden bahsetmiyor! DÜZGÜN OKUYALIM sonra konuşalım...
    (Elemanın yazdıklarını anlamak istediğin gibi anlıyorsun..!)

    Düzenleyen benvemurat gün: 19/3/2007 saat: 19:16

    Baglanti »

  8. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-03-19 10:58:17
    Konu: sizin deyiminizle "vatan haini" 2
    sanırım yazılanları anlamakta güçlük çekiyorsunuz. o "eleman" ın, o yazısında anlatmak istediği şey bence -aslında gayet net anlatmış- atatürk'ü sadece ismi için değerli gören sizlere bir mesaj vermekti. "heykel atatürk" çüsü lafı da bunun için. birazcık atatürk'ün ismine verdiğiniz gibi ilkelerine de, düşüncelerine de değer verip, bunları uygulamaya geçirebilseniz, bu ülke daha yaşanır bir yer olurdu.

    ayrıca eleştirmekten, eleştirilmekten neden bu kadar rahatsız oluyorsunuz, korkuyorsunuz ki? başkaları başkanlarıyla, politikacılarıyla dalga geçtiğinde, gülerek, "ya ne kadar doğru,ne kadar komik, güzel" demiyor musunuz? onların o değerleri kutsal değil mi? kendinizi neden başkasının yerine koyamıyorsunuz ya da koymak istemiyorsunuz? tek sebebi türk olduğunuz için mi?

    ama ben sizi anlayabiliyorum. biz isa ile dalga geçilince gülen, muhammed ile dalga geçilince başkaldıran bir ülkeyiz. oysa ki ikisi de temelde kutsal değil mi?

    bunları anlamak istemeyeceğinizi de biliyorum. dediğim gibi sizin gibi yasakçı zihniyetler yüzünden ülke bu halde. umarım, en yakın zamanda, eleştirilmekten, eleştirmekten, sorgulamaktan korkmayan insanlar gibi -bu eleman gibi- düşünebilme yetisine sahip olursunuz.

    acaba hangimiz ülkemizi daha çok seviyoruz?

    Baglanti »


Dizin Arama Motoru website counter